10. sjednica Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice

SKRAĆENI ZAPISNIK

sa 10. sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice, održane dana 22. svibnja 2014. godine u Vijećnici Općine Stubičke Toplice, Viktora Šipeka 16, Stubičke Toplice

Vijećnici: 
Stjepan Sokač, Nedjeljko Ćuk, Zrinka Košić Bosnar, Boris Beljak, Ivanka Bartol, Darinka Gmaz-Lončar, Mato Zrinski, Josip Kukas, Alen Ahmetović, Ana Gospočić, Nina Gradiški Zrinski, Tomislav Franjković;
Vladimir Bosnar, načelnik Općine Stubičke Toplice, Dubravka Špiček, mag.oec. 
Kristina Ljubić, ravnateljica Dječjeg vrtića „Zvirek“

Odsutni
: Damir Pavrlišak

Zapisničar:
 Ljubica Božić, dipl.iur.
Započeto:19,05 sati

Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, pozdravlja nazočne, utvrđuje da je na sjednici nazočno dvanaest od trinaest vijećnika, te predlaže sljedeći

D N E V N I   R E D

1. Usvajanje zapisnika sa osme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
2. Usvajanje zapisnika sa devete, svečane, sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
3. Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec ožujak 2014. godine.
4. Izvješće načelnika Općine Stubičke Toplice o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
5. Donošenje Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine sa pratećim odlukama.
6. Donošenje Izvješća o izvršenju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
7. Donošenje Izvješća o izvršenju Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
8. Donošenje Konsolidiranog godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
9. Donošenje Plana evakuacije i zbrinjavanja turista u slučaju većih nesreća ili katastrofa za područje Općine Stubičke Toplice.
10. Donošenje Odluke o poništenju postupka nabave građevinskih radova izgradnje nerazvrstane ceste odvojak Ulice žrtava Seljačke bune „Kapelšćak“.

DOPUNA:
11. Donošenje Odluke o podnošenju prijedloga za imenovanje mrtvozornika.
12. Donošenje Rješenja o imenovanju stručnog povjerenstva za koncesiju.
13. Pitanja i prijedlozi.

Predloženi Dnevni red jednoglasno (sa 12 glasova) je prihvaćen.

Ad. 1.
Usvajanje zapisnika sa osme sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
Zapisnik je jednoglasno (sa 12 glasova) prihvaćen.

Ad.2. 
Usvajanje zapisnika sa devete, svečane, sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
Zapisnik je jednoglasno (sa 12 glasova) prihvaćen.

Ad. 3.
Informacija o stanju sigurnosti na području Općine Stubičke Toplice za mjesec ožujak 2014. godine.
Informacija o stanju sigurnosti jednoglasno (sa 12 glasova) je usvojena.

Ad.4
Izvješće načelnika Općine Stubičke Toplice o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač otvara raspravu. Pitanja nema te je Izvješće načelnika Općine Stubičke Toplice o izvršenim radovima na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine jednoglasno (sa 12 glasova) usvojeno.

Ad. 5.
Donošenje Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine sa pratećim odlukama.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač otvara raspravu. Kako nema pitanja, gdin. Stjepan Sokač daje Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine na glasovanje. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

O D L U K A

Članak 1.

Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice donosi Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine sa

-prihodima od 10.540.419,82 kune i 
-rashodima od 10.985.796,44 kune.

Prihodi se po strukturi raspoređuju na:

- prihode poslovanja

10.539.429,82 kn

- prihode od nefinancijske imovine

990,00 kn

Rashodi se odnose na:

- rashode poslovanja

8.583.615,02 kn

- rashode za nefinancijsku imovinu

2.402.181,42 kn

- manjak iz 2012.

544.061,39 kn

- manjak iz 2013.

445.376,62 kn

- ukupan manjak na dan 31.12.2013.

989.438,01 kn

Članak 2.

Donose se prateće Odluke uz Proračun: 

-Odluka o izvršenju Socijalnog programa Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu, 
-Odluka o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi za 2014. godinu, 
-Odluka o izvršenju Programa javnih potreba u sportu za 2014. godinu.
-Odluka o izvršenju Programa utroška sredstava od prodaje stanova na kojima postoji stanarsko pravo za 2014. godinu,
-Odluka o izvršenju Programa utroška sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru za 2013. godinu.

Članak 3.

Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad. 6.
Donošenje Izvješća o izvršenju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, objašnjava da je prijedlog odluke dostavljen u materijalima za sjednicu. Otvara raspravu. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

ODLUKA O IZVRŠENJU PROGRAMA GRADNJE OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA RAZDOBLJE OD 01. SIJEČNJA DO 31. PROSINCA 2013. GODINE

Članak 1.

Programom gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2013. godinu bila je određena gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture i to za:

-javne površine,
-nerazvrstane ceste, 
-groblje,
-javnu rasvjetu,
-opskrbu pitkom vodom,
-odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda, 
-održavanje čistoće.

Članak 2.

Tablica koja sadrži opis poslova s planiranim troškovima po Proračunu Općine Stubičke Toplice za 2013. godinu i iskazom potrošenih financijskih sredstava za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, sastavnije dio i prilog ovog Izvješća.

OPIS I OPSEG IZVRŠENIH POSLOVA GRADNJE I NFRASTRUKTURE

I. JAVNE POVRŠINE

1. Za izradu projektne dokumentacije za ishođenje Rješenja o uvjetima građenja za sanitarni čvor i skaldište za opremu pored ŠRJ “Jarki” utrošena su sredstva u iznosu od 5.750,00 kuna.
2. Za izgradnju mosta i pristupne ceste u Strmcu Stubičkom utrošena su sredstva u iznosu od 16.030,74 kuna na izradu projektne dokumentacije.
3. Za kupnju zemljišta za proširenje Športsko rekreacijskog jezera”Jarki” utrošena su sredstva u iznosu od 37.647,32 kuna.
4. Za čišćenje i pripremu terena za proširenje ŠRJ “Jarki” utrošena su sredstva u iznosu od 42.212,50 kuna.
5 .Za izradu 3D vizualizacije za autokamp, te nalaz i mišljenje za vrijednost nekretnine, utrošena su sredstva u iznosu od 20.125,00 kuna.
6. Za izmjenu krovišta na vatrogasnom domu u naselju Pila utrošena su sredstva u iznosu od 71.250,00 kuna.
7. Za ishođenje posebnih uvjeta za dobivanje Potvrde glavnog projekta za izgradnju Turističke kuće u sklopu autokampa utrošena su sredstva u iznosu 875,00 kuna.
8. Na izradu geotehničkog mišljenja sa prijedlogom projektnog rješenja za sanaciju klizišta u Strmcu Stubičkom utrošena su sredstva u iznosu od 22.500,00 kuna. 
3. Za rekonstrukciju nogostupa Od Župnog dvora do benzinske crpke utrošena su sredstva u iznosu od 184.941,74 kuna.
4. Za rekonstrukciju nogostupa od željezničke stanice do granice s Gradom Donja Stubica utrošena su sredstva u iznosu od 332.739,19 kuna.

II. NERAZVRSTANE CESTE

1. Za izradu parcelacijskog elaborata i provedbu parcelacije zaizgradnju ceste “Kapelščak” utrošena su sredstva u iznosu od 28.500,00 kuna.
2. Za asfaltiranje nerazvrstanih cestaukupno je utrošeno 527.395,01 kuna, od čega na asfaltiranje ceste Juraščak 360.488,76 kuna, a na asfaltiranje Vinogradske ulice i dijela Ulice zagorskih brigada 166.906,25 kuna. 
3. Za plaćanje vodnog doprinosa za izgradnju ceste prema autobusnom kolodvoru utrošena su sredstva u iznosu od 2.962,90.

III. GROBLJE

1. Za kupnju zemljišta za izgradnju groblja utrošena su sredstva u iznosu od 138.737,65, a za izradu Detaljnog plana uređenja 21.562,50 kuna.

IV. JAVNA RASVJETA

1. Za proširenje mreže prema zahtjevima mjesnih odbora utrošena su sredstva u iznosu od 66.806,13 kuna.

V. OPSKRBA PITKOM VODOM

1. Za proširenje vodovodne mreže lokalnog vodovoda Sljeme-Pila-Strmec Stubički utrošena su sredstva u iznosu od 21.770,35 kuna.
2. Za nabavu i postavu hidranata utrošena su sredstva u iznosu od 39.000,00 kuna

VI. ODVODNJA I PROČIŠĆAVANJE OTPADNIH VODA

1. Za izgradnju kanalizacije Juraščak utrošena su sredstva u iznosu od 503.306,84 kuna.

VII. ODRŽAVANJE ČISTOĆE

1. Za nabavu koševa za smeće utrošena su sredstva u iznosu od 13.612,50 kuna

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije“.

Ad.7.
Donošenje Izvješća o izvršenju Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, otvara raspravu. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

ODLUKA O IZVRŠENJU PROGRAMA ODRŽAVANJA OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA RAZDOBLJE OD 01. SIJEČNJA DO 31. PROSINCA 2013. GODINE

Članak 1.

Programom održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2013. godinu bilo je određeno održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture i to za:

-javne površine,
-atmosferske vode,
-nerazvrstanih cesta,
-javnu rasvjetu i 
-opskrbu pitkom vodom.

Članak 2.

Tablica koja sadrži opis poslova s planiranim troškovima po Proračunu Općine Stubičke Toplice i iskazom potrošenih financijskih sredstava za održavanje pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, sastavni je dio i prilog ovog Izvješća.

I. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA

1. Za uređenje i održavanje parkova i zelenih površina utrošena su sredstva u iznosu od 310.547,51 kuna, od čega je 23.561,20 kn utrošeno za motorni benzin i dizel gorivo, 35.846,74 kn za električnu energiju za javni sat i fontanu , 27.251,87 kn za materijal za uređenje i održavanje parkova i zelenih površina, a 223.887,70 kn je utrošeno za usluge tekućeg i investicijskog održavanja parkova.
2. Za tekuće održavanje dječjihigrališta utrošeno je 50.987,50 kn.

II. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA I ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA

4. Za uslugu održavanja javnih puteva i nerazvrstanih cesta utrošena su sredstva u iznosu od 93.737,10 kn, od čega za nabavu i prijevoz kamenog materijala78.267,85 kn, razgrtanje i ugradnjukamenog materijala 160.825,00kn, usluge vezane za izradu kanala oborinskih voda, a koje podrazumijeva iskop kanala, priprema kanala za postavu cijevi, polaganje cijevi, zatrpavanje kanala te izrada šahtova i slivnika ukupno 330.625,00 kn, za ostale usluge vezane uz održavanje nerazvrstanih cesta (rušenje drveća uz cestu, sanacija nogostupa, puteva i bankina, proširenje ceste, šišanje raslinja uz ceste) utrošena su sredstva u iznosu od 268.977,51 kuna, a za krpanje udarnih rupa na nerazvrstanim cestama utrošeno je 155.041,74 kn, 
5. Za materijal i dijeloveza održavanje javnih puteva i nerazvrstanih cesta utrošena su sredstva u iznosu od 97.779,22 kn, od čega je na cijevi utrošeno 27.709,88 kn , 48.990,00 kn na kanalske rešetke i slivničke poklopce, na sol za posipavanje nogostupa utrošeno je 1.112,50 kn, na geotekstil utrošena su sredstva u iznosu od 2.446,40 kn, na boju i razrjeđivač za bojanje rubnjaka utrošena su sredstva u iznosu od 101,09 kn, na boju i razrjeđivač za bojenje ograda mostova utrošena su sredstva u iznosu od 273,91 kn, na kameni materijal 10.992,85 kn, na stupove za prometne znakove 819,46 kn,te na prometne znakove 5.333,13 kuna. 
6. 754.193,75 kn utrošeno je za čišćenje snijega i posipavanje prometnica u zimskim mjesecima.

III. JAVNA RASVJETA

1. Za potrošnju električne energije za rasvjetljavanje javnih puteva, površina i cesta utrošeno je 211.511,97kn.
2. Za uslugu održavanja javne rasvjete utrošeno je137.647,12kn.

IV. OPSKRBA PITKOM VODOM – ODRŽAVANJE LOKALNOG VODOVODA

1. Za potrošnju električne energije za klorinatorsku stanicu utrošeno je 929,64 kn.
2. Za uslugu tekućeg i investicijskog održavanja vodovoda te materijal i dijelove utrošeno je 381.826,46kn, a podrazumijeva popravke na lokalnom vodovodu, te zamjenu neispravnih dijelova.
3. Za laboratorijske usluge ispitivanja kvalitete vode utrošeno je 15.368,00 kn.

Članak 3.

Odluka oizvršavanju Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2013. godinu, sastavni je dio Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.8.
Donošenje Konsolidiranog godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.
Gdin. Stjepan Sokač obavještava prisutne da je Dječji vrtić korisnik proračunskih sredstava Općine Stubičke Toplice te je Općina obvezna izraditi Konsolidirani proračun. U privitku dano je pisano obrazloženje. Otvara raspravu. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesen Konsolidirani godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna za razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2013. godine.

Ad.9.
Donošenje Plana evakuacije i zbrinjavanja turista u slučaju većih nesreća ili katastrofa za područje Općine Stubičke Toplice.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, objašnjava da postoji zakonska obveza za donošenje ovog Plana te da je isti u materijalima za sjednicu. Otvara raspravu. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesen

PLAN EVAKUACIJE I ZBRINJAVANJA TURISTA U SLUČAJU VEĆIH NESREĆA ILI KATASTROFA ZA PODRUČJE OPĆINE STUBIČKE TOPLICE

Članak 1.

Evakuacija i zbrinjavanje turista na području Općine Stubičke Toplice provodi se sukladno Zakonu o zaštiti i spašavanju, propisima donesenim na temelju tog Zakona i ovim Planom.

Članak 2.

Evakuacija i zbrinjavanje turista provodi se u katastrofama i većim nesrećama.
Cilj provođenja mjere evakuacije je sačuvati i zaštiti ljude, te materijalna i druga dobra od djelovanja prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća.

Članak 3.

Evakuaciju i zbrinjavanje turista provode operativne snage Općine Stubičke Toplice:
-Stožer zaštite i spašavanja Općine Stubičke Toplice,
-postrojba civilne zaštite opće namjene,
-Dobrovoljno vatrogasno društvo Strmec Stubički,
-Dobrovoljno vatrogasno društvo Pila,
-udruge građana od značaja za zaštitu i spašavanje,
-službe i pravne osobe koje se zaštitom i spašavanjem bave u okviru svoje redovne djelatnosti.
Operativnim snagama iz prethodog stavka ovog članka rukovodi i koordinira načelnik Općine Stubičke Toplice, a sukladno Zakonu o zaštiti i spašavanju i propisima donesenim na temelju tog Zakona.

Članak 4.

Na području Općine Stubičke Toplice, u slučaju prirodnih i tehničko-tehnoloških nesreća, evakuacija će se provoditi u opsegu potrebnom za premještanje turista iz područja ugroženog prirodnom, tehničko-tehnološkom ili ekološkom nesrećom.
Najugroženije područje Općine Stubičke Toplice je naselje Stubičke Toplice, kao kulturno i upravno središte i gušće naseljena urbana sredina, sa više višekatnih poslovno-stambenih zgrada, te u kojem je najveća koncentracija turista.

Članak 5.

OPERATIVNI PODACI ZA PROVEDBU EVAKUACIJE I ZBRINJAVANJA TURISTA

1. objekti s maksimalnim brojem turista:
1.1. Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice.

2. procjena broja osoba koje se evakuiranju:
2.1. Evakuacija se predviđa za oko 500 ljudi.
2.2. Mjerom evakuacije predviđa se premještanje turista sljedećim redoslijedom:
-majke s djecom do 7 godina starosti,
-djeca do 15 godina starosti,
-stare i nemoćne osobe,
-osobe sa tjelesnom manom.

3. podaci o osobama koje se bave prijevozom putnika:
3.1. STUBAKI PRIJEVOZ d.o.o., Strmec Stubički 178, Stubičke Toplice
-raspolaže sa kombijem 8+1, mini busem sa 19 mjesta i autobusom sa 50 mjesta
-odgovorna osoba: Matija Torta i Vesna Torta
-tel. br. 049/282-867, 098/754-407

4. objekti zbrinjavanja:
-mjesto prihvata za evakuirane osobe su Mjesni dom Strmec Stubički, a po popunjavanju toga, Mjesni dom Pila
-odgovorna osoba: Mato Zrinski (Strmec Stubički, tel. br. 049/282-550) i Marijan Pilski (Pila, tel. br. 049/282-990)
-u slučaju potrebe, a po popunjavanju Mjesnih domova, prihvat su dužni izvršiti ugostiteljski objekti „Zvonimirov dom“ (tel. br. 01/458-0397) a zatim „Snježna kraljica“ (tel. br. 01/460-4555)
-odgovorna osoba: najviši položaj u objektu 
-na športskom igralištu kod Osnovne škole postoji mogućnost formiranja šatorskih naselja
-odgovorna osoba: voditelj Odsjeka za komunalne poslove u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Stubičke Toplice.

5. ugostiteljski i drugi objekti za spremanje hrane:
5.1. hranu za djecu do 7 godina priprema Dječji vrtić „Zvirek“ Stubičke Toplice
-maksimalni broj obroka u turnusu: 100
-odgovorna osoba: ravnatelj/ica Dječjeg vrtića „Zvirek“
5.2. hranu za osobe iznad 7 godina života i odrasle osobe priprema Osnovna škola Stubičke Toplice koja raspolaže čajnom kuhinjom
-maksimalni broj obroka u turnusu: 200
-odgovorna osoba: ravnatelj/ica Osnovne škole Stubičke Toplice

6. domovi zdravlja s brojem liječnika:
6.1. ambulanta u Stubičkim Toplicama može osigurati dva liječnika i četiri medicinske sestre
6.2. ostalo eventualno potrebno liječničko osoblje osigurava Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice
6.3. tel. br. 049/282-751

7. redoslijed i pravac evakuacije:
7.1. evakuacija kreće od mjesta prikupljanja: centar mjesta Stubičke Toplice – Mjesni dom Strmec Stubički / Mjesni dom Pila / „Zvonimirov dom“ / „Snježna kraljica“.

8. trgovci koji mogu osigurati suhe obroke za evakuirane osobe:
8.1. u slučaju da Osnovna škola Stubičke Toplice ne može pripremiti dovoljan broj obroka za odrasle osobe, evakuiranim osobama bit će podijeljeni obroci suhe hrane koju će dostaviti trgovine trgovačkog društva Trgostil d.d. Donja Stubica
8.2. hranu će do prihvatilišta dopremati članovi civilne postrojbe opće namjene osobnim automobilima, jer se predviđa da vozila Trgostila neće biti u mogućnosti doći iz Donje Stubice do Stubičkih Toplica, npr. u slučaju poplave

9. fizičke i pravne osobe koje sudjeluju u evakuaciji te njihove zadaće

Red.

br.

Popis osoba koje sudjeluju u evakuaciji

Zadaci

Vrijeme izvršenja

1.

Stožer zaštite i spašavanja

koordinira radom svih sudionika u provođenju evakuacije na području Općine

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

neposredno angažira sve subjekte koje sudjeluju u evakuaciji, otpremanju, prihvatu, pripremi i osiguravanju obroka, odnosno organizira prihvat osoba u autobuse, organizira prihvat u objekte za prihvat, organizira dostavu namirnica od trgovina do kuhinja i od kuhinja do prihvatilišta

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

2.

postrojba civilne zaštite opće namjene

provodi dostavu namirnica i hrane do evakuiranih i pomaže ustanovama kod brige evakuiranih i zbrinutih osoba

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

3.

DVD Strmec Stubički i DVD Pila

sudjeluje u otklanjanju posljedica nesreće

do otklanjanja

pružanje pomoći pri evakuaciji

tijekom provođenja evakuacije

4.

udruge građana

pripremaju prihvatilišta za smještaj

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

pružanje pomoći pri evakuaciji

tijekom provođenja evakuacije

davanje obavijesti evakuiranim osobama po uputama Stožera zaštite i spašavanja

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

5.

ambulanta Stubičke Toplice

pružaju zdravstvenu zaštitu evakuiranim osobama

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

6.

prijevoznik

obavlja prijevoz od mjesta otpreme do mjesta prihvata

u vremenu otpremanja turista koji su evakuirani

7.

kuhinje

pripremaju obroke

tijekom boravka evakuiranih u prihvatilištima, za djecu do 7 godina pet puta dnevno, za djecu iznad 7 godine tri puta dnevno, za odrasle dva puta dnevno

8.

mediji

informiranje javnosti koje su osobe evakuirane i gdje su zbrinute

tijekom cijelog vremena provođenja evakuacije

Članak 6.

Za naselja Strmec Stubički, Pila i Sljeme ne predviđa se evakuacija zbog raštrkanosti naselja, kao i nepostojanja zgrada u kojima bi se zadržavao veći broj turista.

Članak 7.

Ovim Planom predviđa se samo evakuacija unutar područja Općine Stubičke Toplice.

U slučaju potrebe vršenja evakuacije izvan područja Općine, primjenjuju se dijelovi ovog Plana koji predviđaju mjesto prikupljanja i prijevozna sredstva, kao i usklađeni plan zbrinjavanja evakuiranih osoba na području drugih jedinica lokalne samouprave u Krapinsko-zagorskoj županiji.

Članak 8.

Ovaj Plan objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu osmog dana od dana objave.

Ad.10.
Donošenje Odluke o poništenju postupka nabave građevinskih radova izgradnje nerazvrstane ceste odvojak Ulice žrtava Seljačke bune „Kapelšćak“.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, objašnjava da su trebali raspravljati o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za izvođenje radova. Međutim, ponuditelji, koji su dostavili ponude, svojom su ponudom prešli procijenjenu vrijednost, odnosno planirani iznos sredstava koji je osiguran u Proračunu. Otvara raspravu. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

ODLUKA

O PONIŠTENJU POSTUPKA ZA NABAVU GRAĐEVINSKIH RADOVA IZGRADNJE NERAZVRSTANE CESTE ODVOJAK ULICE ŽRTAVA SELJAČKE BUNE “KAPELŠĆAK“

Članak 1.

Utvrđuje se Odluka o poništenju postupka nabave za nabavu građevinskih radova izgradnje nerazvrstane ceste odvojak Ulice žrtava Seljačke bune „Kapelšćak“, koji je naručitelj Općina Stubičke Toplice sa sjedištem u Stubičkim Toplicama, Viktora Šipeka 16, proveo na temelju odredbi čl. 5. do 19. Odluke o provedbipostupka za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 2/14) kako slijedi:

I.

Poništava se postupak nabave za nabavu građevinskih radova izgradnje nerazvrstane ceste odvojak Ulice žrtava Seljačke bune „Kapelšćak“, procijenjene vrijednosti nabave 200.000,00 kuna, za koji je poziv na dostavu ponuda poslan dana 07. svibnja 2014. godine trima gospodarskim subjektima.

II.

Razlozi za poništavanje postupka iz čl. 1. ove Odluke jesu:
-nakon odbijanja ponuda nije preostala niti jedna valjana ponuda;
-cijena dostavljenih ponuda je veća od osiguranih sredstava za nabavu.

III.

Novi postupak nabave za ovaj predmet nabave pokrenut će se po dostavi ove Odluke svakom ponuditelju koji je sudjelovao u postupku.

Uputa o pravnom lijeku:
Protiv Odluke Općinskog vijeća žalba nije dopuštena, već se može pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od dana dostave ove Odluke.

Ad. 11.
Donošenje Odluke o podnošenju prijedloga za imenovanje mrtvozornika.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač objašnjava da se predloženom odlukom razrješuje dužnosti dosadašnji mrtvozornik, dr. Elena Jagarčec, a imenuje se Jurica Knezić, dr. med. iz Stubičkih Toplica. Pitanja nema. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

ODLUKA OPRIJEDLOGU MRTVOZORNIKA ZA PODRUČJE OPĆINE STUBIČKE TOPLICE

Članak 1.

Predlaže se Županijskoj skupštini Krapinsko-zagorske županije:
-razriješiti dužnosti mrtvozornika dr. Elenu Jagarčec (OIB:04432135891) iz Donje Stubice, Vučak 6 te
-imenovati za mrtvozornika za područje Općine Stubičke Toplice: Juricu Knezića, dr. med., Ljube Babića Đalskog 34a, Stubičke Toplice (OIB:20094028456).

Ad.12.
Donošenje Rješenja o imenovanju stručnog povjerenstva za koncesiju.
Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač obrazlaže da obzirom da nije plaćana koncesija postojeći ugovor se raskida. Gđa. Božić objašnjava da je ugovorom predviđena mogućnost raskida ugovora radi neplaćanja koncesije, a osim toga, gdin. Krivak, sa kojim Općina sada ima sklopljen ugovor, nije podnosio niti kontrolne knjige te mu je upućena obavijest o raskidu ugovora, a i zadužnica koju je dostavio je poslana na naplatu. Gdin. Sokač pita ima li primjedbi na prijedlog odluke. Pitanja ni primjedbi nema te je jednoglasno (sa 12 glasova) doneseno

RJEŠENJE O IMENOVANJU STRUČNOG POVJERENSTVA ZA KONCESIJU

Članak 1.

Imenuje se Stručno povjerenstvo za koncesiju dimnjačarski poslovi u sljedećem sastavu:
Nedjeljko Ćuk, predsjednik Radnog tijela za gospodarstvo – predsjednik
Dubravka Špiček, mag.oec.– član,
Kristijan Oremuš, ing.prom. – član,
Maja Ivačević, dipl.iur. – član,
Ljubica Božić, dipl.iur. – član.

Članak 2.

Zadaci Stručnog povjerenstva su određeni čl. 14. Zakona o koncesijama, a obuhvaćaju naročito:
-izradu analize davanja koncesije,
-izradu dokumentacije za nadmetanje,
-pregled i ocjena pristiglih ponuda, u skladu s pravilima postupka davanja koncesije,
-upućuje nacrt prijedloga odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja načelniku Općine Stubičke Toplice.
Uvjete sposobnosti i kriterije za odabir najpovoljnijeg ponuditelja Stručno povjerenstvo određuje sukladno Zakonu o koncesijama i Zakonu o javnoj nabavi (Nar. nov. br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), u suradnji s načelnikom Općine Stubičke Toplice.
Procjenu vrijednosti koncesije Stručno povjerenstvo određuje sukladno odredbama Zakona o koncesijama, Zakona o javnoj nabavi i Proračuna Općine Stubičke Toplice (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije 28/13).

Ad. 13.
Pitanja i prijedlozi.
Gdin. Stjepan Sokač pita ima li pitanja ili prijedloga. Daje riječ gđi. Ani Gospočić. Gđa. Gospočić smatra da bi bilo, budući da se zna kakva je situacija na poplavljenim područjima da se vijećnici odreknu barem jedne dnevnice na ime pomoći poplavljenim područjima. Time bi se poslala poruka da smo socijalno osjetljivi, solidarni i da smo spremni pomoći. Predlaže da se donese odluka u tom smislu ako se vijećnici slažu sa njezinim, odnosno prijedlogom općinske organizacije SDP-a. Gdin. Sokač pita ima li još tko kakvo pitanje na ovaj prijedlog gospođe Gospočić. Daje riječ gdin.-u Vladimiru Bosnaru. Gdin. Bosnar kaže da je lijepo to što je gđa. Gospočić predložila. Objašnjava da je Općina Stubičke Toplice promptno reagirala te je organizirala prikupljanje pomoći preko Crvenog križa te je prikupljen skoro jedan šleper robe u Stubičkim Toplicama. Također je donio odluku da se financijska sredstva upute po povlačenju vode, a o tome koliko točno se može izdvojiti iz proračuna će izvijestiti vijećnike na sljedećoj sjednici. Nada se da će to biti više od deset tisuća kuna. Ta sredstva će se uputiti uplatom na račun Caritasa ili Crvenog križa. Gdin. Sokač pita gđu. Gospočić ostaje li pri svojem prijedlogu. Ona odgovara da smatra kako je to čisto simboličan iznos i slaže se da će novci trebati kad se voda povuče. Gdin. Franjković dodaje da je on već kupio deset kartona vode. Gdin. Sokač daje prijedlog gđe. Gospočić na glasovanje. Jednoglasno (12) je usvojen prijedlog da se vijećnici odriču naknade troškova za ovu sjednicu. Gdin. Bosnar traži da se donese i odluka na čiji žiro račun će se uplatiti novci, na račun Caritasa ili Crvenog križa. Gđa. bartol dodaje da je tu djelovao Crveni križ. Gđa. Špiček objašnjava da se na naknadu troškova plaćaju porezi i doprinosi te ne zna što s time, ona mora predati obrazac u kojem je naznačeno da su uplaćeni porezi i doprinosi. Gdin. Ćuk smatra da bi neto iznos trebalo uplatiti kao pomoć, a obračunati poreze i doprinose. Gđa. Gradiški Zrinski smatra da je onda jednostavnije uplatiti novce iz proračunske zalihe. Gdin. Ćuk pita može li svaki vijećnik podići iznos koji primi za sjednicu i dati Općini da uplati za sve. Gđa. Špiček objašnjava da Općina više ne može primiti te novce natrag. Gdin. Ahmetović kaže da to možda malo komplicira stvari, a li da bi to bila jedna zgodna kolektivna solidarna gesta. Gdin. Bosnar daje prijedlog da se na račun Crvenog križa uplati petnaest tisuća kuna u ime Općine Stubičke Toplice. Općinu Stubičke Toplice čini Općinsko vijeće, a da se nitko ne apostrofira. Vijećnici jednostavno neće dobiti naknadu troškova za ovu sjednicu i taj iznos će se ubrojiti u iznos od petnaest tisuća kuna koje donira Općina stubičke Toplice. Gdin. Sokač objašnjava da sad najprije treba donijeti odluku da se ne usvaja prijedlog gđe. Gospočić, a da se donese odluka da se svi vijećnici odriču naknade troškova za ovu sjednicu a da se iz sredstava proračuna Općine isplati petnaest tisuća kuna na račun Crvenog križa na ime pomoć stradalima u poplavama. Daje prijedlog na glasovanje. Jednoglasno (sa 12 glasova) je donesena sljedeća

Članak 1.

Općina Stubičke Toplice uplatiti će donaciju u iznosu od 15.000,00 kn za pomoć stanovnicima na područjima pogođenim poplavama u Republici Hrvatskoj u svibnju 2014. godine na žiro račun Crvenog križa IBAN: HR5123600001501495626 poziv na broj 08.

Općinski vijećnici Općine Stubičke Toplice, načelnik Općine Stubičke Toplice i službenici Jedinstvenog upravnog odjela Općine Stubičke Toplice odriču se naknade troškova za 10. sjednicu Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice, održanu dana 22. svibnja 2014. godine, u bruto iznosu, na način da će se bruto iznos troškova za svakog vijećnika, načelnika i službenika uplatiti kao donacija za pomoć stanovnicima na područjima pogođenim poplavama u Republici Hrvatskoj u svibnju 2014. godine na žiro račun Crvenog križa IBAN: HR5123600001501495626 poziv na broj 08, a ostatak sredstava do iznosa od 15.000,00 kn će se isplatiti iz sredstava Proračuna Općine Stubičke Toplice.

Članak 2.

Zadužuje se Jedinstveni upravni odjel Općine Stubičke Toplice za provedbu ove Odluke.

Ova Odluka stupa na snagu odmah.

Gdin. Stjepan Sokač pita ima li još pitanja ili prijedloga.

Obzirom da daljnjih pitanja nema zaključuje sjednicu.

Završeno: 19,50 sati

KLASA:021-05/14-01/05
URBROJ:2113/03-01-14-4
Stubičke Toplice, 22.05.2014.

Zapisničar:                                                                                                   Predsjednik Općinskog vijeća
                                                                                                                         Općine Stubičke Toplice: 
                                                                                                                  
Ljubica Božić, dipl.iur.                                                                                                Stjepan Sokač

Kako do nas / Kontakt