12. sjednica Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice

SKRAĆENI ZAPISNIK

sa 12. sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice, održane dana 29. srpnja 2014. godine u Vijećnici Općine Stubičke Toplice, Viktora Šipeka 16, Stubičke Toplice

 Vijećnici: Stjepan Sokač, Zrinka Košić Bosnar, Nedjeljko Ćuk, Ivanka Bartol, Darinka Gmaz-Lončar, Mato Zrinski, Josip Kukas, Nina Gradiški Zrinski, Tomislav Franjković, Ana Gospočić

- Vladimir Bosnar, načelnik Općine Stubičke Toplice, 
- Ljubica Božić, pročelnik jedinstvenog upravnog odjela Općine Stubičke Toplice
- Dubravka Špiček, voditelj Odsjeka za računovodstvo i financije Jedinstvenog upravnog odjela Općine Stubičke Toplice

Odsutni:Boris Beljak, Damir Pavrlišak, Alen Ahmetović

Zapisničar: Melita Šarić

Započeto:19,10 sati

Predsjednik Općinskog vijeća, gdin. Stjepan Sokač, pozdravlja nazočne, utvrđuje da je na sjednici nazočno deset od trinaest vijećnika, te predlaže sljedeći dopunjeni dnevni red:

D N E V N I   R E D

1. Usvajanje zapisnika sa jedanaeste sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.
2. Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu sa pratećim odlukama.
3. Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu.
4. Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu.
5. Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa utroška sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru za 2014. godinu. 
6. Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Odluke o konsolidiranom Proračunu za 2014. godinu.
7. Izvješće o naplati potraživanja od HTD „Matija Gubec“ d.d. i HEMERSON d.o.o. sa danom održavanja sjednice.
8. Donošenje Odluke o poništenju postupka davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti – dimnjačarski poslovi.
9. Donošenje Odluke o komunalnim djelatnostima koje se mogu obavljati na temelju koncesije.
10. Donošenje Rješenja o imenovanju stručnog povjerenstva za koncesiju u ponovljenom postupku davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti – dimnjačarski poslovi.
11. Donošenje Odluke o određivanju namjene poslovnog prostora zgrada prizemno, V. Šipeka 16, Stubičke Toplice.
12. Donošenje Odluke o otkupu nekretnina za izgradnju groblja Strmec Stubički.
13. Odluka o donošenju izmjene Odluke o osnivanju Poduzetničke zone „Stubaki“.
14. Odluka o donošenju izmjene Odluke o osnivanju Poduzetničke zone „Strmec Stubički“.
15. Donošenje Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o provedbi postupka za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna 
16.  Donošenje Odluke o davanju prethodne suglasnosti na Prijedlog Statuta Dječjeg vrtića „Zvirek“.
17. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na Izvješće o izvršenju financijskog plana poslovanja Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01.01.-30.06.2014.
18. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na I. izmjenu financijskog plana Dječjeg vrtića „Zvirek“ za 2014. godinu.
19. Informacija o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ i o vlastitim prihodima Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01.01.-30.06.2014.
20. Informacija o imenovanju ravnateljice Osnovne škole Stubičke Toplice.
21. Informacija o zahvali Općine Gunja.

DOPUNA:

22. Donošenje Odluke o uskrati suglasnosti na zaduživanje Zagorskom vodovodu d.o.o.
23. Donošenje Odluke o nedonošenju izmjene Odluke o priključenju na komunalne vodne građevine.
24. Pitanja i prijedlozi.

Predloženi Dnevni red jednoglasno je prihvaćen sa deset (10) glasova.

Ad. 1.
Usvajanje zapisnika sa jedanaeste sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice.

Zapisnik sa jedanaeste sjednice Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice jednoglasno je usvojen sa deset (10) glasova.

Ad.2.
Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu sa pratećim odlukama.

Gđa. Dubravka Špiček iznijela je kratko obrazloženje o prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice u kojem su prihodi planirani u iznosu 14.927.500,00 kn, a rashodi u iznosu 13.938.061,00 kn sa ukalkuliranim manjkom iz 2013. godine u iznosu 989.438,00 kn. Prvom izmjenom Proračun je povećan za 1.384.500,00 kn. Na prihodovnojnoj strani povećani su prihodi od poreza na dohodak koji su ujedno i najznačajnija stavka prihoda Proračuna.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

O D L U K A

Članak 1.

Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice donosi prvu Izmjenu Proračuna Općine Stubičke Toplice za razdoblje od 01.01. do 31.12.2014. godine sa prihodima od 14.927.500,00kuna i rashodima od 13.938.061,99kuna, kako slijedi:

                                                                                                              Plan

Prihodi se po strukturi raspoređuju po:

- prihodima poslovanja                                                                       14.922.900,00

- prihodima od nefinancijske imovine od                                                       4.600,00

Rashodi se odnose na:

- rashode poslovanja                                                                           7.861.711,99

- rashode za nefinancijsku imovinu od                                                  6.076.350,00

- raspoloživa sredstva iz prethodnih god.

Razlikom manjak                                                                                 989.438,01

Članak 2.

Kao sastavni dio prve Izmjene Proračuna Općine Stubičke Toplice jednoglasno se donose:

- Odluka o prvoj izmjeni Socijalnog programa Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu,

- Odluka o prvoj izmjeni Programa javnih potreba u športu za 2014. godinu.

- Odluka o prvoj izmjeni Programa javnih potreba u kulturi za 2014. godinu,

- Odluka o prvoj izmjeni Programa utroška sredstava od prodaje stanova na kojima postoji stanarsko pravo za 2014. godinu.

Članak 3.

Prva izmjena Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu objavit će se u „Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije“.

Ad.3.
Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu.

Gdin. Stjepan Sokač upoznaje prisutne da je sukladno prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice izrađen prijedlog za Odluku o prvoj izmjeni Programa gradnje objekta i uređaja komunalne infrastrukture, te je sve tabelarno prikazano.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

PRVU IZMJENU PROGRAMA GRADNJE OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2014. GODINU

 

          Članak 1.

Prvomizmjenom Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu mijenja se procjena troškova i iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje Programa i to za:

-javne površine,
-nerazvrstane ceste, 
-groblje,
-javnu rasvjetu,
-opskrbu pitkom vodom,
-odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda, 
-održavanje čistoće.

Članak 2.

Tablica koja sadrži opis poslova s procjenom troškova i iskazom financijskih sredstava potrebnih za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te izvor financiranja, sastavni je dio i prilog Prve izmjene Programa.

Članak 3.

Prva izmjena Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu, sastavni je dio Prve izmjene Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu.

Članak 4.

 Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.4.
Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu.

Gdin. Stjepan Sokač upoznaje prisutne da je sukladno prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplica izrađen prijedlog za Odluku o prvoj izmjeni Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te je sve također tabelarno prikazano.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

PRVU IZMJENU PROGRAMA ODRŽAVANJA OBJEKATA I UREĐAJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
NA PODRUČJU OPĆINE STUBIČKE TOPLICE ZA 2014. GODINU

Članak 1.

Prvom izmjenom Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu mijenja se procjena troškova i iskaz financijskih sredstava za održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture sukladno Prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice i to za:

-održavanje javnih površina,

-odvodnju atmosferskih voda,

-održavanje nerazvrstanih cesta,

-javnu rasvjetu i

-održavanje sustava opskrbe pitkom vodom na lokalnom vodovodu Sljeme – Pila - Strmec Stubički.

 Članak 2.

Opis poslova po djelatnostima sa izvorima financiranja i procjenom troškova dan je u Tabeli 1. koja je sastavni dio i prilog ove Prve izmjene Programa.

OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE

I.ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA

1. Za uređenje i održavanje parkova i zelenih površina predviđena su sredstva u iznosu od 323.000,00 kuna, od čega je 10.000,00 kn predviđeno za motorni benzin i dizel gorivo, 30.000,00 kn za električnu energiju za javni sat i fontanu, 50.000,00 kn pribor i alat, flaks za flakserice, ulje za održavanje opreme koja služi za uređenje parkova, pesticide, herbicide. 233.000,00 kn je predviđeno za ocvjećivanje površina na cijelom područjuOpćine koje se obavlja dva puta godišnje, te druge usluge koje su vezane uz parkove: izradu natpisnih ploča, bojenje klupa, manje zemljane radovi koji se izvode prema potrebi.

2. Za tekuće održavanje dječjih igrališta predviđeno je 125.000,00 kn.

II.ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA I ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA

1. Za održavanje javnih puteva i nerazvrstanih cesta planirana su sredstva u iznosu od 1.000.000,00 kn, a utrošiti će se za navoz i razgrtanje kamenog materijala na neasfaltirane ceste, utvrđivanje bankina,održavanje kanala oborinskih voda, sanaciju asfalta, te za čišćenje grmlja i raslinja uz javne puteve i druge radove vezane za kontinuirano održavanje nerazvrstanih cesta i putova.

2.Za čišćenje snijega i posipavanje prometnica u zimskim mjesecima predviđeno je 200.000,00 kn.

III.JAVNA RASVJETA

1. Planirani troškovielektrične energije za osvjetljavanje javnih puteva, površina i cesta iznose 170.000,00 kn.

2. Za uslugu održavanja javne rasvjete predviđeno je 150.000,00 kn.

IV.OPSKRBA PITKOM VODOM – ODRŽAVANJE LOKALNOG VODOVODA

1. Za potrošnju električne energije za klorinatorsku stanicu planirano je 3.000,00 kn.

2. Za uslugu tekućeg i investicijskog održavanja vodovoda predviđeno je 350.000,00 kn, a podrazumijeva popravke na lokalnom vodovodu, te zamjenu neispravnih dijelova.

3. Za materijal za tekuće i investicijsko održavanje vodovoda predviđeno je 12.000,00 kn.

4. Za laboratorijske usluge ispitivanja kvalitete vode predviđeno je 15.000,00 kn.

Članak 3.

Prva izmjena Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu, sastavni je dio Prve izmjene Proračuna Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu.

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.5.
Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Programa utroška sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru za 2014. godinu.

Gđa. Ljubica Božić obrazlaže da temeljem Zakona o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama Općinsko vijeće dužno je donijeti program kojim se utvrđuje gdje će se utrošiti sredstva koja Općina stječe naknadom za legalizaciju zgrada. Općina dobija 30% naknade za legalizaciju objekata koju može koristiti za izradu prostornog plana ili za sanaciju područja na kojima postoji nezakonita gradnja odnosno za asfaltiranje nerazvrstanih cesta.Programom je planirano da se 66.500,00 kuna utroši za izradu izmjena i dopuna Prostornog plana, a iznos od 33.500,00 za asfaltiranje nerazvrstanih cesta.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

O D L U K A
O PROGRAMU UTROŠKA SREDSTAVA NAKNADE ZA ZADRŽAVANJE NEZAKONITO IZGRAĐENIH ZGRADA U PROSTORU ZA 2014. GODINU – I. IZMJENA

Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuje se namjena korištenja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, a koja je prihod Proračuna Općine za 2014. godinu.

Članak 2.

Sredstva naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, u planiranom iznosu od 66.500,00 kn (ostali prihodi od nefinancijske imovine – naknada za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, konto 64299), koristit će se za izradu izmjena i dopuna Prostornog plana Općine Stubičke Toplice (A102303 – Prostorno planiranje – Izmjene i dopune Prostornog plana).Sredstva naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, u planiranom iznosu od 33.500,00 kn (ostali prihodi od nefinancijske imovine – naknada za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, konto 64299), koristit će se za asfaltiranje nerazvrstanih cesta (K102103 – Asfaltiranje javnih putova).

Članak 3.

Odluka o Programu za poboljšanje infrastrukturno nedovoljno opremljenih i/ili neopremljenih naselja na području Općine Stubičke Toplice za 2014. godinu – I. izmjena stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.6.
Donošenje Odluke o prvoj izmjeni Odluke o konsolidiranom Proračunu za 2014. godinu.

Gdin. Stjepan Sokač obavještava da Općina Stubičke Toplice ima jednog Proračunskog korisnika, a to je Dječji vrtić Zvirek, te se sukladno tome donosi i prva izmjena konsolidiranog Proračuna za 2014. g. Podaci koji su u prijedlogu prve izmjene nalaze se i u prvoj izmjeni Proračuna Općine Stubičke Toplice.

Proračunu za 2014. godinu. 

Ad.7. 
Izvješće o naplati potraživanja od HTD „Matija Gubec“ d.d. i HEMERSON d.o.o. sa danom održavanja sjednice.

Gdin. Vladimir Bosnar i gđa. Dubravka Špiček obavijestili su vijećnike o provedenom postupku naplate potraživanja od HTD „Matija Gubec“ d.d. i HEMERSON d.o.o. sa danom održavanja sjednice.

Gdin. Vladimir Bosnar konstatirao je da je sudski u vlasništvo Općine prenesen poslovni prostor površine od 116 m2.

Jednoglasno sa deset (10) glasova usvaja se izvješće o naplati potraživanja od HTD „Matija Gubec“ d.d. i HEMERSON d.o.o.

Ad.8.
Donošenje Odluke o poništenju postupka davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti – dimnjačarski poslovi.

Gđa. Ljubica Božić obavijestila je prisutne da su u postupku davanja koncesije prispjele dvije ponude ponuditelja obrta za dimnjačarske usluge, proizvodnju i trgovinu „Snježana“ iz Zagreba i Trgovačkog društva Graditeljstvo – Leon d.o.o. iz Zagreba. U postupku otvaranja ponuda konstatirano je da niti jedna ponuda ne zadovoljava uvjete natječaja. Obrt „Snježana“ ponudio je naknadu koja je bila manja od ponuđene vrijednosti, a to je 16.000,00 kuna. Nije priložio potvrdu porezne uprave, potvrdu o nekažnjavanju, izvadak iz sudskog registra i dokaz o solventnosti. Graditeljstvo – Leon d.o.o. tvrdio je da ima dvoje prijavljenih ljudi, no na dan otvaranja ponuda nije imao niti jednog prijavljenog radnika stoga njegova ponuda nije prihvatljiva. Povjerenstvo predlaže da se postupak poništi i da se raspiše novi postupak davanja koncesija za obavljanje komunalne djelatnosti dimnjačarski poslovi. Predlaže da se Graditeljstvu - Leon d.o.o. naplati zadužnica obzirom da smo imali trošak objave odnosno poništenja postupka.

U otvorenoj raspraavi za riječ su se javili gđa. Ivanka Bartol, gdin. Nedjeljko Ćuk i gdin. Vladimir Bosnar.
Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O PONIŠTENJU POSTUPKA DAVANJA KONCESIJE ZA OBAVLJANJE KOMUNALNE DJELATNOSTI DIMNJAČARSKI POSLOVI

I.PODACI O DAVATELJU KONCESIJE:

OPĆINA STUBIČKE TOPLICE

(OIB:15490794749)

Viktora Šipeka 16

49244 Stubičke Toplice

II.PREDMET NABAVE: obavljanje komunalne djelatnosti, dimnjačarski poslovi

III.BROJ OBAVIJESTI O NAMJERI DAVANJA KONCESIJE: 2014/S 01K-0026474, datum slanja objave 27. svibnja 2014.

IV.OBRAZLOŽENJE RAZLOGA PONIŠTENJA:

U provedenom postupku davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti, dimnjačarski poslovi, dana 26. lipnja 2014. dostavljane su dvije ponude, i to ponuda Slavka Jambrešića i Snježane Boršić, vlasnika OBRTA ZA DIMNJAČARSKE USLUGE, PROIZVODNJU I TRGOVINU „SNJEŽANA“, ZAGREB, II. PRAĆANSKA 1A, i ponuda trgovačkog društva GRADITELJSTVO – LEON d.o.o., Zagreb, Nad lipom 3.

Ponuda SLAVKA JAMBREŠIĆA I SNJEŽANE BORŠIĆ, vlasnika OBRTA ZA DIMNJAČARSKE USLUGE, PROIZVODNJU I TRGOVINU „SNJEŽANA“, ZAGREB, II. PRAĆANSKA 1A, odbijena je iz sljedećih razloga:

- ponuđena naknada za koncesiju je manja od procijenjene vrijednosti koncesije

- nema propisno označene stranice u ponudi

- nema dokaz o nekažnjavanju

- nema potvrdu o stanju duga nadležne porezne uprave

- nema dokaz o upisu u obrtni registar, odnosno isti je iz 2010. godine

- podneseni dokaz o solventnosti nije ovjeren.

Ponuda trgovačkog društva GRADITELJSTVO – LEON d.o.o., Zagreb, Nad lipom 3 odbijena je iz sljedećih razloga:

Ponuditelj je dostavio izjavu kojom izjavljuje da ima dva zaposlena dimnjačara: Krunoslava Krivaka i Željka Krivaka. Dana 27. lipnja 2014. zatraženo od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i od ponuditelja GRADITELJSTVO – LEON d.o.o. podnošenje potvrde kojom se dokazuje da ima zaposlena dva dimnjačara: Krunoslava Krivaka i Željka Krivaka. Dana 02. srpnja 2014. Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje dostavio je dopisom KLASA:953-08/14-01/249, URBROJ:341/25-05-14-2 od 30. lipnja 2014. podatak da u bazama podataka HZMO nema evidentiranih podataka o trgovačkom društvu GRADITELJSTVO – LEON d.o.o., OIB:54698789482 pa tako niti o radnicima tog trgovačkog društva, a da je osiguranik Krunoslav Krivak prijavljen po osnovi obavljanja obrta. Također, dana 02. srpnja 2014. Željko Krivak je dostavio Prijavu o početku osiguranja za Željka Krivaka sa datumom zaprimanja prijave 01. srpnja 2014. i Prijavu o početku osiguranja za Krunoslava Krivaka sa datumom zaprimanja prijave 01. srpnja 2014. godine.

Odredbom članka 28. st. 2. t. 3. Zakona o koncesijama određeno je da će davatelj koncesije poništiti postupak davanja koncesije nakon isteka roka za dostavu ponude ako nakon odbijanja ponuda ne preostane nijedna valjana ponuda.

V.Ponuditelju GRADITELJSTVO – LEON d.o.o., OIB:54698789482 sa sjedištem u Zagrebu, Nad lipom 3, naplatit će se dostavljena zadužnica za ozbiljnost ponude u iznosu od 800,00 kuna, a temeljem članka 18. Zakona o koncesijama i točke „9.1 Jamstvo za ozbiljnost ponude“ Dokumentacije za nadmetanje iz razloga dostavljanja neistinitih podataka radi dokazivanja da nema razloga za isključenje ponuditelja.

VI.ROK U KOJEM ĆE SE POKRENUTI NOVI POSTUPAK:

Novi postupak davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti dimnjačarski poslovi pokrenut će se odmah po izvršnosti ove Odluke.

V.UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Za rješavanje o žalbi u ovom postupku javne nabave nadležna je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb.

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji, u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu.

Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.

Žalba se izjavljuje u roku od pet dana, i to od dana primitka odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.

Ad.9.
Donošenje Odluke o komunalnim djelatnostima koje se mogu obavljati na temelju koncesije.

Gđa. Ljubica Božić objašnjava da smo do sada imali Odluku o komunalnim djelatnostima iz 2009.g. sa izmjenom iz 2011.g. u kojoj je dodano da se davanjem koncesije može obavljati djelatnost prijevoz pokojnika. 2012. godine donesen je Zakon o koncesijama sa kojim je nova Odluka usklađena, i kojim je podrobnije vezan postupak davanja koncesije i vezan je uz Zakon o javnoj nabavi. Također odlaganje komunalnog otpada više nije komunalna djelatnost, već je jedinica lokalne samouprave dužna osigurati sakupljanje miješanog komunalnog otpada i bio razgradivog otpada, međutim način gospodarenja komunalnim otpadom uređuje Vlada uredbom, a na dan sazivanja ove sjednica ista uredba nije donesena, pa to u odluci nemamo. Prijedlog ove Odluke usklađen je sa Zakonom o koncesijama i sa Zakonom o javnoj nabavi.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O KOMUNALNIM DJELATNOSTIMA KOJE SE MOGU
OBAVLJATI DAVANJEM KONCESIJE

 Članak 1.

Ovom Odlukom se određuju komunalne djelatnosti koje će se na području Općine Stubičke Toplice obavljati davanjem koncesije, te utvrđuju pripremne radnje i postupak davanja koncesije.

Na postupak davanja koncesije i druga pitanja u vezi davanja koncesije primjenjuju se odredbe ove Odluke, Zakona o koncesijama, zakona kojim se uređuje javna nabava i posebnog zakona kojim se uređuju pitanja vezana za koncesije koje se daju za djelatnosti i u područjima uređenima tim zakonom.

Članak 2.

 Koncesijom se može steći pravo obavljanja sljedećih komunalnih djelatnosti:

-crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama,

-prijevoz putnika u javnom prometu,

-upravljanje i održavanje tržnica na malo,

-prijevoz pokojnika,

-obavljanje dimnjačarskih poslova.

Članak 3.

Obavljanje pripremnih radnji za davanje koncesije Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice povjerava stručnom povjerenstvu za koncesiju.

Pripremnim radnjama koje obavlja stručno povjerenstvo za koncesiju smatra se osobito:

-izrada studije, odnosno analize opravdanosti davanja koncesije,

-procjena vrijednosti koncesije,

-izrada dokumentacije za nadmetanje.

Procjenu vrijednosti koncesije stručno povjerenstvo za koncesiju utvrđuje sukladno zakonskim odredbama, vodeći računa o sredstvima planiranim u proračunu Općine Stubičke Toplice.

Članak 4.

Postupak davanja koncesije provodi se sukladno Zakonu o javnoj nabavi, kao otvoreni postupak javne nabave, ukoliko određeno pitanje nije uređeno Zakonom o koncesijama.

Članak 5.

Dokumentacija za nadmetanje mora sadržavati najmanje:

-opće podatke (naziv i sjedište davatelja koncesije, OIB, broj telefona, broj telefaksa, internetska adresa, adresa elektroničke pošte, osoba ili služba zadužena za kontakt, popis gospodarskih subjekata s kojima je davatelj koncesije u sukobu interesa prema odredbama propisa kojim se uređuje javna nabava, procijenjena vrijednost koncesije, vrsta koncesije),

-podatke o predmetu koncesije (opis predmeta koncesije, tehničke specifikacije, izvođenja radova ili pružanja usluga, uvjete podugovaranja, rok početka radova ili pružanja usluga, ako je moguće, rok završetka radova ili pružanja usluga, odnosno predviđeno trajanje ugovora o koncesiji),

-razloge za isključenje ponude, uvjete pravne i poslovne, financijske, tehničke i stručne sposobnosti, te dokaze i podatke kojima gospodarski subjekt dokazuje ispunjenje tih uvjeta,

-uvjete za sudjelovanje gospodarskih subjekata u postupku davanja koncesije (uvjeti i dokazi sposobnosti),

-podatke o zahtjevu za sudjelovanje i/ili ponudi (sadržaj i način izrade, način dostave, način određivanja cijene, odnosno naknade za koncesiju, valuta ponude, kriterij za odabir ponude, jezik i pismo ako se zahtjev za sudjelovanje i/ili ponuda ne izrađuju na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, rok valjanosti ponude),

-ostale podatke (podaci o terminu neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju za nadmetanje, odredbe koje se odnose na zajednicu ponuditelja ili natjecatelja, odredbe koje se odnose na podizvoditelje, datum, vrijeme i mjesto dostave zahtjeva za sudjelovanje i/ili ponuda i javnog otvaranja ponuda, uradci/dokumenti koji će se nakon završetka postupka davanja koncesije vratiti natjecateljima ili ponuditeljima, ako je primjenjivo, navod o roku za donošenje odluke o davanju koncesije, rok, način i uvjeti plaćanja naknade za koncesiju uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni u skladu s posebnim propisima ili stručnim pravilima, pravo korištenja nekretnine, odnosno pravo služnosti i naknada za nekretninu, navod o primjeni uzanci (trgovačkih običaja), ako će se primjenjivati, naziv i adresa žalbenog tijela, te podatak o roku za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju za nadmetanje, drugi podaci koje davatelj koncesije smatra potrebnima),

-vrstu, sredstvo, uvjete i rok za dostavu jamstva i/ili instrumenata osiguranja, a koji su prilagođeni opsegu i vrijednosti ugovora o koncesiji i predmeta koncesije te čija je naplata izvjesna,

-nacrt ugovora o koncesiji,

-navod mogućih izmjena i opcija ugovora o koncesiji,

-navod da je odabrani gospodarski subjekt dužan ishoditi suglasnost Općinskog vijeća na svoj cjenik komunalnih usluga, i priložiti ga uz ponudu, a na svaku daljnju izmjenu da je dužan ishoditi prethodnu suglasnost općinskog načelnika.

Članak 6.

Stručno povjerenstvo za koncesiju utvrđuje uvjete sposobnosti koje mora ispuniti svaki zainteresirani gospodarski subjekt, vodeći računa o stanju na tržištu.

Visinu jamstva za ozbiljnost ponude i za uredno izvršavanje ugovora stručno povjerenstvo utvrđuje sukladno zakonskim odredbama.

Smatra se da opravdani slučaj za određivanje jamstva za ozbiljnost ponude u iznosu višem od 5% procijenjene vrijednosti postoji uvijek kada taj iznos ne pokriva troškove objave obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave. U tom slučaju, jamstvo za ozbiljnost ponude se određuje u visini iznosa troškova objave obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave.

Pri određivanju visine jamstva za provedbu ugovora o koncesiji, stručno povjerenstvo mora voditi računa o visini godišnje naknade za koncesiju, te se visina jamstva ne smije odrediti u iznosu manjem od godišnje naknade za koncesiju.

Članak 7.

Koncesija za crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama daje se na vrijeme od 5 godina.

Koncesija za prijevoz putnika u javnom prometu daje se na vrijeme od 5 godina.

Koncesija za prijevoz pokojnika daje se na vrijeme od 5 godina.

Koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova daje se na vrijeme od 5 godina.

Rokovi iz ovog članka počinju teći danom sklapanja ugovora o davanju koncesije.

Članak 8.

Za crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama, može se dati do 3 koncesije za cijelo područje Općine Stubičke Toplice.

Za prijevoz putnika u javnom prometu može se dati do 3 koncesije za cijelo područje Općine Stubičke Toplice.

Za prijevoz pokojnika može se dati do 3 koncesije za cijelo područje Općine Stubičke Toplice.

Članak 9.

Naknada za koncesiju uplaćuje se u korist Proračuna Općine Stubičke Toplice, a koristi se za građenje objekata i uređaja komunalne infrastrukture.

Naknada za koncesiju određuje se kao stalan jednak iznos, ovisan o vrsti koncesije, a najniži godišnji iznos naknade određuje se u obavijesti o namjeri davanja koncesije, uzimajući u obzir, između ostalog, vrstu djelatnosti, rok trajanja koncesije, poslovni rizik i očekivanu dobit.

Naknada za koncesiju se plaća polugodišnje, time da koncesionar kojem ugovorna obveza započne nakon početka polugodišnjeg razdoblja, plaća naknadu sukladno broju mjeseci od sklapanja ugovora do isteka tog polugodišta.

Članak 10.

Kriterije na kojima se temelji odabir najpovoljnije ponude utvrđuje stručno povjerenstvo za davanje koncesije u dokumentaciji za nadmetanje, sukladno Zakonu o koncesijama, Zakonu o javnoj nabavi i podzakonskim propisima donesenim na temelju toga Zakona i posebnom zakonu kojim se uređuju pitanja vezana za koncesije koje se daju za djelatnosti i u područjima uređenima tim zakonom.

Članak 11.

Odluku o davanju koncesije ili poništenju postupka davanja koncesije donosi Općinsko vijeće Općine stubičke Toplice.

Odabrani gospodarski subjekt dužan je pristupiti potpisivanju ugovora u roku od osam dana od dana kad mu je dostavljena odluka o davanju koncesije.

Ugovor o davanju koncesije sklapa sa odabranim gospodarskim subjektom načelnik Općine Stubičke Toplice.

Članak 12.

Ugovor o koncesiji ne može koncesionar prenijeti na treću osobu.

Članak 13.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-.zagorske županije.

Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje važiti Odluka o komunalnim djelatnostima koje se obavljaju dodjeljivanjem koncesije na području Općine Stubičke Toplice (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 23/09 i 12/11)

Ad.10.
Donošenje Rješenja o imenovanju stručnog povjerenstva za koncesiju u ponovljenom postupku davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti – dimnjačarski poslovi.

Gdin. Stjepan Sokač na usvajanje daje prijedlog Rješenja o imenovanju stručnog povjerenstva u sastavu: Nedjeljko Ćuk predsjednik i članovi: Dubravka Špiček, Kristijan Oremuš, Maja Ivačević i Ljubica Božić.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

RJEŠENJE O IMENOVANJU STRUČNOG POVJERENSTVA ZA KONCESIJU

 Članak 1.

 Imenuje se Stručno povjerenstvo za koncesiju dimnjačarski poslovi (ponovljeni postupak) u sljedećem sastavu:

- Nedjeljko Ćuk, predsjednik Radnog tijela za gospodarstvo – predsjednik

- Dubravka Špiček, mag.oec.– član,

- Kristijan Oremuš, ing.prom. – član,

- Maja Ivačević, dipl.iur. – član,

- Ljubica Božić, dipl.iur. – član.

 Članak 2.

 Zadaci Stručnog povjerenstva su određeni čl. 14. Zakona o koncesijama, a obuhvaćaju naročito:

-izradu analize davanja koncesije,

-izradu dokumentacije za nadmetanje,

-pregled i ocjena pristiglih ponuda, u skladu s pravilima postupka davanja koncesije,

-upućuje nacrt prijedloga odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja načelniku Općine Stubičke Toplice.

Uvjete sposobnosti i kriterije za odabir najpovoljnijeg ponuditelja Stručno povjerenstvo određuje sukladno Zakonu o koncesijama i Zakonu o javnoj nabavi (Nar. nov. br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), u suradnji s načelnikom Općine Stubičke Toplice.

Procjenu vrijednosti koncesije Stručno povjerenstvo određuje sukladno odredbama Zakona o koncesijama, Zakona o javnoj nabavi i Proračuna Općine Stubičke Toplice.

Ad.11.
Donošenje Odluke o određivanju namjene poslovnog prostora zgrada prizemno, V. Šipeka 16, Stubičke Toplice.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O UTVRĐIVANJU NAMJENE POSLOVNOG PROSTORA
(zgrada prizemno, Viktora Šipeka 16, Stubičke Toplice)

 Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuje se namjena poslovnog prostora u vlasništvu Općine Stubičke Toplice, zgrada prizemno, poslovni prostor lokal 1, u prizemlju, prvo stubište, ukupne površine 96,00 m2 i poslovni prostor u prizemlju, drugo stubište, ukupne površine 20,00 m2, koji se nalaze u zgradi u Stubičkim Toplicama, Ulica Viktora Šipeka 16, sagrađena na k.č.br. 72/1 k.o. Oroslavje i koji su upisani u knjigu položenih ugovora koja se vodi kod Općinskog suda u Zlataru, poduložak broj 279 k.o. Oroslavje.

 Članak 2.

 Prostor iz članka 1. ove Odluke koristiti će se kao kulturni centar, i to:

-za organiziranje kulturno-umjetničkih i zabavnih priredbi i izložbi

-kao knjižnica i čitaonica

-poticanje i promicanje amaterskog stvaralaštva u kulturi,

-organiziranje kulturnih radionica, savjetovanja, predavanja,

-edukaciju i približavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija stanovnicima Općine Stubičke Toplice,

-promicanje kulturnih vrijednosti i umjetničkih dosega Općine Stubičke Toplice putem međuopćinske i međunarodne suradnje,

-promicanje održivog razvoja i kulture življenja kao kulture u najširem smislu.

 Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.12.
Donošenje Odluke o otkupu nekretnina za izgradnju groblja Strmec Stubički.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O OTKUPU NEKRETNINA ZA GROBLJE STRMEC STUBIČKI

 Članak 1.

Za potrebe izgradnje groblja Strmec Stubički, Općina Stubičke Toplice će otkupiti od vlasnika sljedeće nekretnine:

-k.č.br. 2339 površine 398 čhv

-k.č.br. 2338 površine 243 čhv

-k.č.br. 2332 površine 1052 čhv

-k.č.br. 2331 površine279 čhv

-k.č.br. 2336 površine 415 čhv

-k.č.br. 2335 površine 187 čhv

-k.č.br. 2334 površine 182 čhv sve k.o. Strmec Stubički.

Za potrebe izgradnje nerazvrstane ceste (priključak na ŽC2217) otkupiti će se sljedeće nekretnine:

-k.č.br. 2367 površine 137 čhv i

-k.č.br. 2366 površine153 čhv sve k.o. Strmec Stubički.

 Članak 2.

Određuje se cijena za otkup od 15 eura po čhv, a cijena će se isplaćivati u kunama prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan uplate, u tri obroka koji dospijevaju mjesečno.

Članak 3.

Ovlašćuje se načelnik Općine Stubičke Toplice za potpisivanje ugovora o kupoprodaji nekretnina.

Ad.13.
Odluka o donošenju izmjene Odluke o osnivanju Poduzetničke zone „Stubaki“.

Gđa. Ljubica Božić objašnjava da je Odluka o osnivanju poduzetničke zone „Stubaki“ donesena 2011.g. Radi se o prostoru u obuhvatu Detaljnog plana uređenja Polivalentni kolodvor Stubaki kod željezničke stanice. Ovom odlukom su točno određene čestice i površine raspoloživa površina i površina na kojoj se može graditi, one na kojima se uključuje infrastruktura kao i nerazvrstana cesta. Kako zakon za poduzetničke zone predviđa da se u poslovnim zonama moraju predvidjeti neke pogodnosti to je u članku 3. dodano da su poduzetnici oslobođeni plaćanja komunalne naknade i poreza na tvrtku ukoliko zapošljava barem dva radnika na neodređeno vrijeme.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se  

ODLUKA O IZMJENI
ODLUKE O OSNIVANJU PODUZETNIČKE ZONE „STUBAKI“

 Članak 1.

U Odluci o osnivanju Poduzetničke zone „Stubaki“ (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 12/11) u članku 1. stavak 2. mijenja se i glasi:

„(2) Poduzetnička zona „Stubaki“ obuhvaća sljedeće čestice:

-k.č.br. 1613 površine 905 m2

-k.č.br 3316 površine 192 m2

-k.č.br. 3315 površine 876 m2

-k.č.br. 3323 površine 4 527 m2

-k.č.br. 3324/2 površine 552 m2

-k.č.br. 3032/3 površine 2 074 m2

-k.č.br. 3032/1 površine 300 m2

-k.č.br. 5408/2 površine 42 m2

-k.č.br. 5435/2 površine 165 m2

-k.č.br. 3027 površine 1 054 m2

-k.č.br. 3028/1 površine 1 471 m2

-k.č.br. 3028/2 površine 259 m2

-k.č.br. 3033/2 površine 75 m2

-k.č.br. 3314 površine 1 274 m2

-k.č.br. 3324/1 površine 104 m2

-k.č.br. 3325 površine 595 m2

-k.č.br. 3317 površine 6 880 m2 sve k.o. Donja Stubica (nova izmjera, 1:1000).“

Iza stavka 2. dodaju se stavci 3. i 4. koji glase:

„(3) Ukupna površina Poduzetničke zone „Stubaki“ iznosi 21.345 m2 (2.1345 ha).

(4) Raspoloživa površina Poduzetničke zone „Stubaki“ iznosi 18. 764 m2 (1.8764 ha).“

Članak 2.

U članku 2. stavak 1. mijenja se i glasi:

 „(1) Namjena Poduzetničke zone „Stubaki“ je uslužno mješovita.“

 Članak 3.

U članku 3. stavak 2. mijenja se i glasi:

„(2) Cilj osnivanja Poduzetničke zone „Stubaki“ je razvoj malog i srednjeg poduzetništva, osiguravanjem poduzetnicima povoljnijih uvjeta te poticanje zapošljavanja stanovništva sa područja Općine Stubičke Toplice.“

Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:

„(3) Mjere za ostvarivanje ciljeva iz stavka 2. ovog članka su:

-za prvu godinu poslovanja poduzetnici i obrtnici su oslobođeni plaćanja komunalne naknade i poreza na tvrtku ili naziv ukoliko zaposle barem dva radnikana neodređeno vrijeme sa područja Općine Stubičke Toplice. Ukoliko poduzetnik ili obrtnik prekine rad, stavi obrt u mirovanje ili na bilo koji drugi način prekine poslovanje nakon prve godine poslovanja, komunalna naknada i porez na tvrtki ili naziv dospijevaju sa danom prekida poslovanja.“

Članak 4.

Iza članka 3. dodaje se novi članak 4. koji glasi:

„Članak 4.

Nositelj i organizator razvoja Poduzetničke zone „Stubaki“ je Općina Stubičke Toplice.“

Dosadašnji članak 4. postaje članak 5.

Članak 5.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije. 

Ad.14.
Odluka o donošenju izmjene Odluke o osnivanju Poduzetničke zone „Strmec Stubički“.
 

Gđa. Ljubica Božić objašnjava da se radi o prostoru bivšeg „Šinterišća“. Odluka se mijenja u smislu da se raspoloživa i ukupna površina odrede sukladno zakonu. Obje poduzetničke zone upisane su u reistar poduzetničkih zona pri Ministarstvu, a koji određuje i sistematizira poduzetničke subjekte u Republici Hrvatskoj. Subjekti koji su upisani u registar mogu dobiti potpore države za realizaciju svojih projekata, npr. jedinica lokalne samouprave za izgradnju infrastrukture nerazvrstane ceste. Stoga je potrebno donijeti izmjene ovih odluka kako bi bile usklađene sa Registrom poduzetničke infrastrukture.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O IZMJENI ODLUKE O OSNIVANJU PODUZETNIČKE ZONE „STRMEC STUBIČKI“

 Članak 1.

U Odluci o osnivanju Poduzetničke zone „Strmec Stubički“ (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 20/13) u članku 1. stavak 3. mijenja se i glasi:

„Poduzetnička zona „Strmec Stubički“ ima ukupnu površinu 12 404 m2 (1.2404 ha).“

Iza stavka 3. dodaje se stavak 4. koji glasi:

„Raspoloživa površina Poduzetničke zone „Strmec Stubički“ iznosi 7 609 m2 (0.7609 ha).

Članak 2.

U članku 2. stavak 1. mijenja se i glasi:

„Namjena Poduzetničke zone „Strmec Stubički“ je pretežito proizvodno-prerađivačka zona, uz mogućnost korištenja pojedinih parcela i za komunalno-servisne usluge te trgovinu i skladištenje.“

Članak 3.

Članak 4. mijenja se i glasi:

„Mjere za ostvarenje ciljeva iz članka 3. ove Odluke su:

-izvršiti parcelaciju zemljišta na trošak Općine,

-komunalni doprinos za izgradnju građevine proizvodne namjene smanjiti na 10,00 kn/m3,

-sufinanciranje izgradnje vodovodne mreže sukladno sredstvima raspoloživim u Proračunu,

-za prvu godinu poslovanja poduzetnici i obrtnici su oslobođeni plaćanja komunalne naknade i poreza na tvrtku ili naziv ukoliko zaposle barem dva radnikana neodređeno vrijeme sa područja Općine Stubičke Toplice. Ukoliko poduzetnik ili obrtnik prekine rad, stavi obrt u mirovanje ili na bilo koji drugi način prekine poslovanje nakon prve godine poslovanja, komunalna naknada i porez na tvrtki ili naziv dospijevaju sa danom prekida poslovanja.“

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.

Ad.15.
Donošenje Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o provedbi postupka za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna

Gđa. Ljubica Božić obrazlaže da se mijenja odluka o bagatelnoj nabavi, to jest odluka koja ne podpada pod Zakon o javnoj nabavi. Odlukom se propisuje da naručitelj može odrediti razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja, te dokumente koje je ponuditelj dužan dostaviti u svojoj ponudi kao dokaz o postojanju sposobnosti, uz odgovarajuću primjenu odredaba važećeg zakona kojim se uređuje javna nabava. Također je dodano da se dokumenti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici, obzirom da i zakon propisuje tu mogućnost. Mi smo do sada imali odredbu da se moraju dostaviti ovjerene preslike dokumenata. Također je dodadno da se i za bagatelnu nabavu mora voditi registar radi lakšeg praćenja.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O IZMJENI I DOPUNI ODLUKE
O PROVEDBI POSTUPKA ZA NABAVU ROBE I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 200.000,00 KUNA I RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 500.000,00 KUNA

 Članak 1.

U Odluci o provedbi postupka za nabavu robe i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 2/14) u članku 8. stavku 2. točki 6. iza zareza dodaju se riječi: “ako ih je naručitelj odredio” te se dodaje zarez.

Članak 2.

Članak 12. mijenja se i glasi:

“Članak 12.

Naručitelj može u pozivu na dostavu ponuda odrediti razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja, te dokumente koje je ponuditelj dužan dostaviti u svojoj ponudi kao dokaz o postojanju sposobnosti, uz odgovarajuću primjenu odredaba važećeg zakona kojim se uređuje javna nabava.“

Članak 3.

Članak 16. mijenja se i glasi:

“Članak 16.

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva, a kojima se dokazuje sposobnost ponuditelja, ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje su ponuditelji dostavili, naručitelj može radi provjere istinitosti podataka, od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju tih dokumenata.”

Članak 4.

Iza članka 26. dodaju se novi članci 27. i 28. koji glase:

“Članak 27.

Naručitelj će voditi registar ugovora o nabavi sklopljenih na temelju ove Odluke, a podatke iz registra naručitelj će ažurirati najmanje jednom godišnje.

Naručitelj će objaviti registar ugovora na svojim internetskim stranicama.

Registar ugovora sadrži najmanje sljedeće podatke:

predmet ugovora,

iznos sklopljenog ugovora,

datum sklapanja i rok na koji je sklopljen ugovor,

naznaku ponuditelja s kojim je sklopljen ugovor,

konačni iznos koji je naručitelj isplatio na temelju ugovora te obrazloženje ukoliko je taj iznos veći od ugovorenog.

Članak 28.

Naručitelj će čuvati svu dokumentaciju o svakom postupku nabave provedenom na temelju ove Odluke sedam godina od završetka postupka nabave.”

Dosadašnji članak 27. postaje članak 29.

 Članak 5.

 Ova Odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu osmoga dana od dana objave.

Ad.16.
Donošenje Odluke o davanju prethodne suglasnosti na Prijedlog Statuta Dječjeg vrtića „Zvirek“.

Gdin. Stjepan Sokač obavještava da je slijedećih nekoliko točaka vezano uz Dječji vrtić Zvirek. U privitku se nalazi prijedlog Statuta kao i Odluka Upravnog vijeća kojim se isti upućuje Općinskom vijeću na davanje prethodne suglasnosti.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA
o davanju prethodne suglasnosti na Statut Dječjeg vrtića “Zvirek”

I.

Daje se prethodna suglasnost na Statut Dječjeg vrtića „Zvirek“, kojeg je donijelo Upravno vijeće Dječjeg vrtića „Zvirek“ na sjednici održanoj dana 11. srpnja 2014. godine.

II.

Ova odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu danom objave.

Ad.17.
Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na Izvješće o izvršenju financijskog plana poslovanja Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01.01.-30.06.2014.

Gdin. Stjepan Sokač obavještava da su materijali dani u privitku poziva te otvara raspravu.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

 O D L U K A

Daje se suglasnost na Izvješće o izvršenju financijskog plana poslovanja Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01. siječnja do 30. lipnja 2014. godine.

Ad.18.
Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na I. izmjenu financijskog plana Dječjeg vrtića „Zvirek“ za 2014. godinu.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

O D L U K A

Daje se suglasnost na I. izmjenu financijskog plana Dječjeg vrtića „Zvirek“ za 2014. godinu.

Ad.19. 
Informacija o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ i o vlastitim prihodima Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01.01.-30.06.2014.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

O D L U K A

Usvaja se Izvješće o ostvarenim i utrošenim prihodima od vlastite djelatnosti Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01. siječnja 2014. do 30. lipnja 2014. godine.

O D L U K A

Usvaja se Izvješće o ostvarenim vlastitim prihodima Dječjeg vrtića „Zvirek“ za razdoblje 01. siječnja 2014. do 30. lipnja 2014. godine. 

Ad.20.
Informacija o imenovanju ravnateljice Osnovne škole Stubičke Toplice.

Gdin. Stjepan Sokač obavještava nazočne da je proveden postupak o imenovanju ravnateljice Osnovne škole Stubičke Toplice.

Ad.21.
Informacija o zahvali Općine Gunja.
 

Gdin. Stjepan Sokač obavještava da smo od strane Općine Gunja zaprimili zahvalnicu za danu donaciju, a koja je Odluka donesena na sjednici Općinskog vijeća Općine Stubičke Toplice. Dana je donacija u visini od 15.000,00 kuna i 1.500,00 kuna za nabavu zaštitne odjeće i obuće.

Ad.22.
Donošenje Odluke o uskrati suglasnosti na zaduživanje Zagorskom vodovodu d.o.o.

Gdin. Vladimir Bosnar obavještava nazočne da iz prispjelog zahtjeva vidljivo je da se Zagorski vodovod d.o.o. želi kreditno zadužiti za 10 milijuna kuna sa time da mu jedinice lokalne samouprave budu jamci. Zgorski vodovod još do danas nema riješen financijski status vodovodne mreže već to ima prema broju stanovnika. Općina Stubičke Toplice ima 2800 stanovnika i oni su prema tome odredili broj dionica tj. udjele. Mreža koja je na području općine je kud i kamo veće vrijednosti od onog što su nam dodijelili prema udjelima jer su tu i rezervoari koji se nazale na Kamenjaku. Na Skupštini vodovoda predsjedniku gdinu. Hanžeku postavio je upit o tome zašto je tako, odgovoreno je da su cijevi koje se koriste sprhle, na ponovljeni upit zašto se onda isporučuje voda i u konačnici i naplaćuje nije bilo odgovora. Nadalje obavještava da osobno do sada koliko je u ovih šest mandata načelnik Općina nikada nije bila kreditno zadužena, te da nema namjeru niti sada ju kreditno zadužiti. Slijedom promjena koje su uslijedile ostali smo bez plinske mreže koju su gradili i Općina i stanovnici, da bi sada u poduzeće Komus ušao Zagorski metalac d.o.o. Ostali smo bez naših udjela, kao i sve ostale općine i gradovi. Obzirom na sva moguća događanja postoji opasnost da kroz neko buduće vrijeme ostanemo i bez vodovodne mreže, sa kreditinim zaduženjem. Svako proširenje vodovodne mreže plaćala je Općina za svoje stanovnike, a sada od toga također nema ništa.

Gdin. Tomislav Franjković u potpunosti se slaže sa prijedlogom načelnika i smatra da Zagorski vodovod d.o.o. kao i svi ostali vodovodi trebali bi pristupiti izradi rekonstrukcije projekta vodovoda i aplicirati na fondove Evropske unije. To su nepovratna sredstva samo je potrebno financirati projekte za vodovod.

Kako nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odluku o uskrati suglasnosti na zaduživanje Zagorskom vodovodu d.o.o., s time da se u popratnom dopisu navede da Zagorski vodovod d.o.o. može koristi sredstva Evropske unije koja su nepovratna, uz prethodnu izradu projekata.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O USKRATI SUGLASNOSTI NA ZADUŽIVANJE

 Članak 1.

Općina Stubičke Toplice odbija izdavanje suglasnosti na kreditno zaduživanje Zagorskom vodovodu d.o.o. sa sjedištem u Zaboku, Ulica K.Š. Gjalskog 1,iz razloga što smatra da navedeno trgovačko društvo neće biti u mogućnosti samo vraćati kredit u tom iznosu, a imajući u vidu da su na postojećim objektima javne vodoopskrbe potrebna ulaganja zbog istrošenosti, odnosno da to trgovačko društvo nije u mogućnosti osiguravati sredstva ni za svoju redovnu djelatnost.

Članak 2.

Ova Odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu danom objave.

Ad.23.
Donošenje Odluke o nedonošenju izmjene Odluke o priključenju na komunalne vodne građevine.

Gdin. Vladimir Bosnar obavještava da je situacija sa vodnim građevnima slična kao i situacija sa vodvodnom mrežom odnosno plinskom mrežom. Općina Stubičke Toplice ima u cijelosti izgrađenu fekalnu kanalizaciju i to vlastitim sredstvima i sredstvima građana. To je vlasništvo Općine Stubičke Toplice. Zagorski vodovod traži da mi predamo fekalnu kanalizaciju u novo osnovano poduzeće ODVODNJA na čelu sa direktorom koji je prije bio direktor Zagorskog vodovoda d.o.o. Traže da se ista preda a udjel će biti prema broju stanovnika. To je protivno zakonu. Traži da se za to odredi cijena, a ne udjel prema broju stanovnika. Zakon govori da je u trgovačkom društvu broj dionica vrijednost kapitala a ne broj stanovnika.

Gđa. Nina Grediški Zrinski postavila je upit dali Skupština ima moć da odlukom obveže općine i gradove da moraju dati garanciju za davanje kredita.

Gdin. Vladimir Bosnar odgovara da oni mogu donijeti odluku većinom glasova Skupštine. Kao načelnik Općine i on je član Skupštine. Princip je takav da kada jedna odluka padne stavlja se na dnevni red dok se ne donese. Činjenica je da se članovi mjenjaju, no Općina će ostati i danas sutra kada i u Općini bude netko drugi, papir ostaje, Odluka ostaje kao i kreditno zaduženje. Dug ostaje dug on se ne može sakriti.

Gdin. Ndjeljko Ćuk pojašnjava da Skupština može donijeti odluku da se podigne kredit, no nas ne mogu prisiliti da to potpišemo to jest damo garanciju.

Kako više nema upita gdin. Stjepan Sokač daje na usvajanje Odluku o nedonošenju izmjene Odluke o priključenju na komunalne vodne građevine.

Jednoglasno sa deset (10) glasova donosi se

ODLUKA O NEDONOŠENJU IZMJENE ODLUKE O PRIKLJUČENJU NA KOMUNALNE VODNE GRAĐEVINE (Službeni glasnik KZŽ br. 28/13)

Članak 1.

Općinsko vijeće Općine Stubičke Toplice odbija donošenje Odluke o izmjenama Odluke o priključenju na komunalne vodne građevine (Službeni glasnik KZŽ br. 28/13) do izmjene Društvenog ugovora trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. na način da se vrijednost poslovnog udjela računa sukladno uloženim sredstvima jedinice lokalne samouprave u objekte javne vodoopskrbe i javne odvodnje te da se omogući prijenos komunalnih vodnih građevina u vlasništvo isporučitelja u obliku temeljnog uloga sukladno čl. 146. st. 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o vodama (Nar. nov. br. 56/13), umjesto dosadašnjeg određivanja poslovnih udjela sukladno broju stanovnika, koji je određen po osnivanju istog trgovačkog društva.

Članak 2.

Ova Odluka objavit će se u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, a stupa na snagu danom objave.

Ad.24.
Pitanja i prijedlozi.

Gđa. Nina Gradiški Zrinski postavila je upit o tome dali je postavljeno ogledalo u Vinogradskoj ulici i kada će biti asfaltirana ulica Zagorskih brigada to jest dali će se postaviti kanalice?

Gdin. Vladimir Bosnar odgovorio je da je ogledalo već naručeno, te da će se asfaltiranje uskoro započeti, neće se postaviti kanalice već se uvaljati asfalt u rubnom dijelu kao kanalica.

Gđa. Darinka Lončar postavila je upit o sanaciji klizišta u naselju Pihači.

Odgovorio je gdin. Vladimir Bosnar da je izrađen Elaborat za sanaciju sa troškovnikom, no vračen je autoru obzirom da su uočene pogreške koje je potrebno ispraviti, npr. pogrešno je imenovana ulica Stjepana Jožinca u Stjepana Ježinca, kao i još neke druge. Po ispravku raspisat će se natječaj za sanaciju. Rebalansom su sredstva predviđena. Osobno je zvao i Vodoprivredu. Na terenu je viđeno da iz sredine brega ide potok.

Gđa. Ana Gospočić predlaže da Općina financira kupnju knjiga za sve učenike. I druge općine i gradovi financiraju kupnju. Predlaže da obzirom da smo sada već donijeli rebalans i da je kasno za osiguranje sredstava da se možda taj prijedlog uvrsti za naredni period odnosno sljedeću godinu. Predlaže da se vidi koliki je iznos potreban i koliko Općina ima mogućnosti da financira nabavu udžbenika za djecu osnovne škole.

Gdin. Vladimir Bosnar odgovorio je Odlukom o socijalnom programu imamo nešto malo sredstava osiguranih za potrebe socijalno ugroženih, no na žalost to nije mnogo. Prema nekim informacijama udžbenici bi koštali oko 350.000,00 kuna. Postavlja se pitanje ako se i financira kupnja udžbenika što će sa njima biti kasnije, prema dosadašnjem iskustvu oni se redovito mijenjaju i kao takvi ne mogu se dugoročno korisititi.

Gđa. Ana Gospočić daje za primjer Grad Zagreb koji knjige kupuje svaku godinu, a one koje se mogu koristiti idu slijedećoj generaciji, oni osiguravaju sredstva svaku godinu u Proračunu.

Gdin. Vladimir Bosnar slaže se sa prijedlogom kao načelnik, sada je imenovana nova ravnateljica, može se vidjeti kakve su potrebe. Doduše udžbenici se neće osigurati svima no mogu se osigurati za socijalno ugrožene obitelji. Postoji pravilnik sa kriterijima, odnosno po visini primanja kućanstva, po broju djece u obitelji. Na taj način će se odlučiti kome će se kupiti udžbenici.

Gđa. Ana Gsopočić rekla je da Krapisnko-zagorska županija financira kupnju knjiga socijalno ugroženim obiteljima, no ona predlaže da se udžbenici kupe svim učenicima. Prihodovna strana Proračuna nam je plusu, postoje neke stvari koje su nam nepotrebne. Smatra da to i nije tako veliki iznos.

Gdin. Vladimir Bosnar odgovara da se prijedlog bude dao Općinskom vijeću te da će Vijeće donijeti odluku.

Gdin. Stjepan Sokač predlaže da gđa. Ana Gospočić pregleda stavke za koje smatra da su nepotrebne, te da da pismeni prijedlog temeljem kojeg bi se na taj način osigurala sredstva u Proračunu, sa čime se gđa. Ana Gospočić složila.

Obzirom da daljnjih pitanja nema, gdin. Stjepan Sokač zaključuje sjednicu.

Završeno:20,12 sati

KLASA:021-05/14-01/07
URBROJ:2113/03-01-14-4
Stubičke Toplice, 29.07.2014.
 

Predsjednik Općinskog vijeća

Općine Stubičke Toplice

Stjepan Sokač

Kako do nas / Kontakt